Namaste Himos julkaisi kesän 2023 ohjaajat

30.11.2022 / Himoslomat
Lehdistötiedote 30.11.2022

Ennakkohintaiset liput nyt myynnissä

Namaste Himos -joogafestivaali järjestetään ensi kesänä jo neljättä kertaa 9.-11.6.2023. Festivaali kokoaa Himokselle yhteen joogasta ja hyvinvoinnista kiinnostuneet koko viikonlopun ajaksi. Tapahtuma on vakiinnuttanut paikkansa Himoksen tapahtumakesään, ja järjestetään jälleen kesäkuun alkupuolella.

Festivaaleilla on mukana aiemmilta vuosilta tuttuja ohjaajia sekä myös uusia kasvoja. Luvassa muun muassa Valon Kädet -hyvinvointipalveluista tutun Jani Toivosen Gong joogaa, Kylli Kukkin Chakra Groovea sekä Magnus Appelbergin suosittu Psoas -työpaja. Festivaalin juontajana toimii Maria Markus.

Tapahtuman pääpaikkana toimii Himos Parkin tapahtumateltta, mutta myös Himoksen monipuoliset tilat kokouskeskus Koululla, ravintolapalvelut sekä ympäröivä luonto. Erityispiirteen tapahtumalle luo Himoksen Saunapiha, joka on festivaaliasiakkaiden käytössä sekä perjantai- että lauantai-iltoina. Saunapihan sydän on yli 20-vuotinen savusauna, jonka löylyt ja tuoksut rentouttavat viimeistään tapahtumapäivän päätteeksi. Alueella on useamman saunan lisäksi myös palju ja poreallas, sekä tietenkin mahdollisuus pulahtaa järveen. Molempina iltoina saunapihan tunnelmallisesta musiikista vastaa laulaja-lauluntekijä Lotta Maija Music, eli Lotta Karppi.

Joogafestivaalin liput ovat nyt myynnissä ennakkohintaan 175 euroa. Lipun hinta sisältää kolmen päivän festivaaliohjelman ruokailuineen. Festivaaliliput voi ostaa myös majoituksen yhteydessä tapahtuman nettisivuilta.

9.-11.6.2023
Namaste Himos

Ohjaajat:

• Jani Toivonen / Valonkädet
  • Kylli Kukk
  • Magnus Appelberg
  • Arttu ”Breathingman” Lipsonen
  • Ari Marjamäki
  • Siri Vedya
  • Emmi Ohraniemi
  • Susanna Jussila
  • Jouni Hallikainen
  • Kaie Hakonen
  • Asha Piotelat
  • Lotta-Maija Music

Aikataulut ja tarkempi ohjelma julkaistaan helmikuussa 2023.

Lisätiedot, liput ja majoitus:
himoslomat.fi/namastehimos

Instagram: www.instagram.com/namastehimos
Facebook: www.facebook.com/namastehimos

Lisätietoja:

HimosLomat Oy, Päivi Heikkala, toimitusjohtaja
p. 020 7119 262, paivi.heikkala@himoslomat.fi

HimosLomat Oy on kehittänyt Himoksen aluetta jo vuodesta 1989. Heti toiminnan alusta lähtien yhtiö on keskittynyt Himoksen majoitus-, ravintola- ja safari- sekä ohjelmapalveluihin.

Himos Keskusvaraamo |  020 711 9200  |  himoslomat@himoslomat.fi