Simmarihiihto siirtyy Himokselle 2024

16.10.2023 / Simmarihiihto
Mediatiedote

Vuoden 2024 Simmarihiihto siirtyy suurempiin tiloihin kasvavasta osallistujamäärästä johtuen. Luvassa on myös entistä enemmän elämyksellistä toimintaa!

Simmarihiihto 2024Kolmatta kertaa 9.3.2024 järjestettävä Simmarihiihto siirtyy Himoksen lomakeskukseen. Viime talven tapahtuman saama medianäkyvyys on kasvattanut tapahtuman kiinnostavuutta myös kansainvälisesti. Täysin uniikki idea syntyi kahden naisen hullunkurisesta ajatuksesta järjestää hieman erilainen hiihtotapahtuma, jossa yhdistettäisiin kaksi heidän lempiharrastustaan: kylmäkuumahoito ja hiihto. Ideana on siis hiihtää ja saunoa vuoronperään, parin tunnin ajan.

“Viime talven tapahtuman saama valtakunnallinen medianäkyvyys yllätti meidät kyllä täysin! Kyselyitä tuli ulkomaita myöten ja oli ihana huomata, kuinka hullu ideamme lähti selvästi lentoon uudella tasolla. Ilahduttavaa oli myös, että tämä hullunkurinen tempaus nostettiin esille positiivisessa sävyssä kautta linjan. Juuri sitä mielikuvaa haluammekin välittää!” kertovat tapahtuman järjestäjät Anne Partanen ja Sirpa Lahti.

Himokselle siirtyminen tuo tapahtumaan lisää erilaisia saunoja ja mahdollistaa isomman osallistujamäärän vastaanottamisen. Himokselta löytyy puitteet myös majoittumiseen ja tapahtuman iltaohjelman järjestämiseen. Tavoitteena on luoda koko viikonlopun mittainen tapahtuma, jossa pääsee kohtamaan saman henkisiä heittäytyjiä, rentoutumaan ja pitämään hauskaa. Tämä tapahtuma ei ole tosikoille tarkoitettu ja nopein ei varmasti voita.

“Simmarihiihto oli ihanan yhteisöllinen tapahtuma. Edelliset tsemppasivat seuraavan lähtijäjoukon matkaan ja laduilla tutustuttiin toisiimme lämpimiksemme. Hiihdossa yllätti hiihdon kokonaisvaltaisuus, kun kylmä ei tullut!” kertoi viime vuonna tapahtumaan osallistunut espoolainen Henna-Riikka Myrskylä.

Simmarihiihto

”On todella hienoa aloittaa yhteistyö Simmarihiihdon kanssa ja saada uusi, kansainvälisestikin kiinnostava talvitapahtuma Himokselle. Varsinaisen Simmarihiihdon oheen voimme tarjota osallistujille mieleenpainuvan viikonlopun majoituksineen, bileiltoineen ja ravintolapalveluineen. Toivotamme kaikki viettämään mukavaa simmarihiihtoviikonloppua Himokselle!” iloitsee HimosLomien toimitusjohtaja Päivi Heikkala.

Tapahtuman takana on kaksikko Anne Partanen ja Sirpa Lahti. Anne on liikunta-alan ammattilainen, hiihdonopettaja ja hyvinvointivalmentaja. Sirpa puolestaan kulttuurialan ammattilainen, tapahtumatuottaja ja aktiivinen liikkuja.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: https://simmarihiihto.fi

Kuvat ja logot median käyttöön: https://drive.google.com/drive/folders/1mibULdiKZwncRVA2oNuuVRTjEal_rqzN?usp=share_link

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Simmarihiihto