HimosLomat -yhtiöiden toimitusjohtajaksi Päivi Heikkala

25.8.2020 / Himoslomat
Lehdistötiedote 25.8.2020

HimosLomat Oy, Himos Mökkipalvelut Oy sekä Krapina Oy:n toimitusjohtajana lähes 12 vuoden ajan toiminut Tiina Mäntyharju aikoo suunnata uusiin haasteisiin lähempänä kotikuntaansa. Yhtiöiden uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Päivi Heikkala, 48.

Heikkalan valintaa puolsivat hänen ammattitaitonsa kansainvälisen myynnin ja markkinoinnin parissa, monipuolinen digiosaaminen sekä kokemus henkilöstöjohtamisesta. Erityisesti kansainvälisen kaupan osaaminen on Himoksen kehittymiselle tulevina vuosina tärkeää, sillä kiinalaisten koulutusmatkailun ja keskieurooppalaisen omatoimimatkailun kasvattaminen ovat yhtiölle merkittäviä kasvupolkuja.

Toimitusjohtajamuutoksesta ilmoitetaan hyvissä ajoin, sillä Päivi Heikkala on toiminut Keski-Suomen matkailun kansainvälistymishankkeiden johdossa lähes 4 vuoden ajan ja hänen seuraajansa rekrytointi käynnistyy pian. Myös HimosLomat Oy on ollut mukana monissa Keski-Suomen matkailun hankkeissa, joten Heikkalan siirtymisestä hankkeessa mukana olevaan yritykseen halutaan kertoa avoimesti.

Tiina Mäntyharju on erittäin tyytyväinen Päivi Heikkalan valintaan. ”Mielestäni nyt on aika saada uutta ajatusta ja osaamista HimosLomien kehittämiseen ja Päivin vuosikymmenten laaja-alainen osaaminen matkailualalla antaa Himokselle uusia mahdollisuuksia”, Mäntyharju kertoo.

Tiina Mäntyharju toimii yhtiöiden toimitusjohtajana normaalisti helmikuun 2021 alkuun saakka.

Himos Keskusvaraamo |  020 711 9200  |  himoslomat@himoslomat.fi