Himos on aidosti ympärivuotinen

Lehdistötiedote 14.9.2022

• Himos kasvanut kokonaisvaltaiseksi Keski-Suomen tapahtumakeskukseksi
  • Himos Areenan bileiltoja tähdittää kaikkien aikojen esiintyjäkattaus
  • Suomen musiikkialan ammattilaiset ovat asettaneet Himos Parkin Vuoden tapahtuma-areena -ehdokkaaksi

Himoksen kesä kasvoi tänä vuonna kolmella uudella festivaalilla, ja tapahtumien ympärivuotisuus näkyy matkailukeskuksessa yhä vahvemmin. Loppukesää värittivät festivaalikauden päätyttyä erilaiset urheilutapahtumat, ja Himos Golfin kausi jatkuu yhä.
Uutena tapahtumana syksyyn järjestetään suuret Halloween-bileet pukuloistoineen Himoksella, ja Himos Areenan bileillat starttaavat jo hyvissä ajoin syyskuun lopulla.

Himos Areenan syyskaudessa yli 30 huippuartistia

Himos Areenan ohjelmisto vuoden loppuun saakka on nyt julkaistu ja liput ovat myynnissä. Ohjelmaa täydensivät suomi-rockin järkäle Popeda sekä bilekauden starttaava ilta Oku Luukkainen, Mighty44 sekä Dj Ice K tähdittäminä.
Jo lokakuun alussa Iskelmän synttärit kokoaa Himokselle huippunimet, kun Areenalla esiintyvät muun muassa Juha Tapio sekä Samu Haber. Himos Areenan esiintyminen tulee olemaan samalla Samu Haberin ensimittainen täysimittainen live-keikka sooloartistina sekä 30. syyskuuta julkaistavan ’Pelastetaan maailma’ -albumin julkaisukeikka.

Himos Areenan pikkujoulukausi starttaa jo lokakuun puolelta ja lavalle nousee Suomen suurin rock-yhtye Apulanta. Himoksen Halloween -bileet juhlitaan lokakuun päätteeksi jo torstaista lähtien ja pimeiden iltojen pukujuhlaa tähdittävät viikonlopun aikana mm. Masterboy, Waldo’s People, Daze sekä Cascada.

Marraskuussa viikonloppujen esiintyjinä nähdään viikonloppuna Olympiastadionin kahdesti valloittanut Antti Tuisku, vahvaa suosiota nauttiva Klamydia, upea laulaja ja lauluntekijä Vesala, sekä elokuussa uuden Miljoona vastausta -albumin julkaissut Erin. Joulukuussa Himos Areenan lavan valtaavat bilebändi Teflon Brothers, upeat lauluntekijä ja tulkitsija Mariska sekä uuden Magic-singlen juuri julkaissut Robin Packalen.
Koko syyskauden ohjelmisto on julkaistu Himos Areenan sivuille, ja bileiltojen liput ovat myynnissä Himos Areenan lippukaupassa sekä Tiketissä.

Himos Park ehdolla vuoden tapahtuma-areenaksi

Tapahtuma-alan ammattilaiset kokoava Music X Media järjestetään Tampereella syys-lokakuun taitteessa. Tapahtuman yhteydessä järjestettävässä Industry Awards -palkintogaalassa juhlitaan kuluneen vuoden onnistumisia musiikkialan saralla ja Industry Awards -palkinto on arvostettu kiitos omalta yhteisöltä, Suomen musiikkialan ammattilaisilta. Himos Park on gaalassa ehdolla vuoden tapahtuma-areenaksi.
Ehdokkuuden perusteluissa nostettiin esille Himos Park -venuen monipuolisuus, jonka laaja kumppaniverkosto tarjoaa kattavat palvelut niin tapahtumajärjestäjälle kuin yleisölle.

On perusteltua puhua monipuolisuudesta, kun samat tilat muuntuvat urheilutapahtuman varikkoalueeksi, koko perheen autotapahtumaksi, täyden palvelun festivaaliympäristöksi, tai rauhalliseksi jooga-puistoksi”, HimosLomien toimitusjohtaja Päivi Heikkala toteaa tyytyväisenä.
Menneen kesän tapahtumissa Himos Parkin palveluista ja tunnelmasta nautti yli 100 000 kävijää. On mahtavaa, että Himos Park toimi puitteina niin monelle hienolle elämykselle ja tarinalle, ja onnistumiset nostivat koko venuen ammattilaispiireissä vuoden tapahtuma-areena -ehdokkaaksi. Jo ehdokkuus tässä kategoriassa on kunnia”, Heikkala kiittää.

Tapahtuman yhteydessä juhlittava Industry Awards -gaala järjestetään perjantaina 30.9.2022 Tampere-talossa. Himos Parkin kanssa samassa kategoriassa ovat ehdolla muun muassa Tampereen Nokia Areena, Turun Gatorade Center sekä Helsingin Olympiastadion.

Lisätietoja:

HimosLomat Oy, Päivi Heikkala, toimitusjohtaja
020 7119 262, paivi.heikkala@himoslomat.fi

HimosLomat Oy on kehittänyt Himoksen aluetta jo vuodesta 1989. Heti toiminnan alusta lähtien yhtiö on keskittynyt Himoksen majoitus-, ravintola- ja safari- sekä ohjelmapalveluihin.

Himos Keskusvaraamo |  020 711 9200  |  himoslomat@himoslomat.fi